خريد و قيمت موسير | سايت هايار طب
نوشته شده توسط : azizi

خريد و قيمت موسير

خريد و قيمت موسير از سايت هايار طب | کيلويي و گرمي به همراه بسته بندي مناسب و  ارسال به سراسر کشور

موسير يا Scallion از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند. موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند.

موسير يک گياه علفي و بومي ايران است که در مناطق کوهستاني رشد مي کند. نام علمي آن Allium stipitatum است و به عنوان يک گياه خوراکي و درماني مورد استفاده قرار مي گيرد. بخش مورد استفاده اين گياه پياز آن است که داراي طعم شيرين تري نسبت به سير است و براي انواع غذاها به عنوان يک چاشني استفاده مي شود.

 خريد و قيمت موسير

موسير حاوي مواد مغذي مهمي مانند ويتامين ها، مواد معدني، آنتي اکسيدان ها و فيبر است. اين گياه داراي خواص ضد التهابي، ضد باکتري، ضد ويروسي، ضد قارچي، ضد انگلي و آرامبخشي است. همچنين براي کاهش سطح کلسترول، بهبود سلامت قلب و عروق، تقويت سيستم ايمني، کاهش خطر بروز بيماري هاي مرتبط با پيري مانند آلزايمر و کاهش خطر بروز بيماري هاي سرطاني نيز مفيد است.

موسير به صورت خشک شده يا پودر شده در بازار عرضه مي شود و بيشتر به عنوان يک چاشني در انواع غذاها مانند ماست، سوپ، خوراکي هاي گوشتي و سبزيجات، پلو و … استفاده مي شود. همچنين مي توان آن را به عنوان يک عصاره، کپسول و يا قرص نيز مصرف کرد.

خريد و قيمت موسير

موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند. موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند.موسير از مواد غذايي است که شامل مقدار زيادي آنتي اکسيدان و فنول مي باشد. اين ويژگي باعث شده تا خواص فراواني براي بدن داشته باشند.

موسير

موسير گياه دارويي است که به عنوان طعم دهنده در تهيه انواع غذاها استفاده ميشود.ظاهر اين گياه دارويي شبيه به پياز بوده و يک محصول صادراتي است که سهم زيادي در بازارهاي خارجي مانند کشورهاي عربي و اروپايي دارد.موسير داراي مقادير زيادي آنتي اوکسيدان است که داراي انواع ويتامين ها مانند منگنز ويتامين C و پتاسيم است .

بهترين نوع موسير درشهرهايي مانند همدان رشد ميکند. موسير يک گياهي است که درخاک قرار دارد و معمولا در مزرعه و کوه رشد ميکند. اين گياه دارويي را پس از برداشت بلافاصله با دستگاه اسلايس خشک کرده و عرضه ميشودموسير به عنوان يک طعم دهنده و ادويه داراي خواص دارويي زيادي است که از ان در تهيه ي انواع غذاها استفاده ميشود.موسير داراي خواصي مانند بهبود به کاهش وزن کمک به بهبود گردش خون بهبود سلامت قلب و بهبود اختلالات عصبي به عنوان يک گياه دارويي استفاده ميشود.

خريد موسير براي درمان

موسير يک محصول گياهي است که با خواص زياد درماني خود در درمان بسياري از بيماري ها نقش موثري دارد.خواص دارويي و درماني موسير شامل موارد زير است:

  •     بهبود به گردش خون
  •     افزايش سوخت و ساز و ترميم بافت هاي اسيب ديده
  •     کمک به کاهش فشار خون
  •     خواص ضد ميکروبي
  •     بهبود مشکلات قلبي و جلوگيري از حملات قلبي
  •     کاهش وزن و چربي سوزي
  •     بهبود ديابت نوع 1 و 2
  •     کمک به اختلالات عصبي
  •     افزايش انرژي
  •     کمک به اختلالات گوارشي

خريد پودر موسير

خريد پودر موسير به عنوان يکي از بهترين طعم دهنده ها از محصولاتي است که تقاضاي بالايي دارد .اين طعم دهنده در تهيه ي ترشي خوشت و توليد لبنيات مانند ماست موسير استفاده ميشود. متقاضيان خريد عمده موسير و پودر ان با مراجعه به سايت هايار طب اين محصول پرکاربرد و طعم دهنده ي بي نظير را در بسته بندي مناسب با کيفيت از سراسر ايران سفارش بدهيد.

خريد موسير

خريد موسير بر اساس نوع ان که شامل دو نوع کوهي و مزرعه اي هست انجام ميشود.حجم توليد سالانه موسير ميزان عرضه و تقاضا از موارد مهمي در تعيين قيمت عمده موسير است.کاهش عرضه و تقاضا از عواملي است که باعث افزايش قيمت عمده موسير نقش دارد.

از ديگر عوامل موثر در تعيين قيمت عمده موسير فصل برداشت آن است. فصل برداشت موسير و افزايش عرضه ان در خرداد ماه باعث فراواني اين محصول و کاهش قيمت آن در اين ماه از سال است. خريد عمده موسير با استفاده از سايت کشاورزي هايار با بهترين کيفيت و مناسب ترين قيمت

خريد عمده موسير

خريد عمده موسير و قيمت آن بر اساس عوامل موثردر قيمت آن تعيين ميشود. موسير از جمله محصولات گران قيمت در بازار است که به دليل ميزان کم عرضه اين محصول و بالا بودن تقاضاي خريد موسير در مقايسه با ديگر محصولات مشابه ان قيمت بالايي دارد . متقاضيان خريد عمده موسير پيشنهاد ميشود که در فصل تابستان اين محصول گياهي را خريد کنند.

خريداران اين محصول گياهي براي خريد عمده موسير ميتوانند اين محصول دارويي را به شکل آنلاين و غير حضوري تهيه کنند.متقاضيان خريد موسير ميتوانند با مراجعه به فروشگاه سايت هايار با ثبت سفارش خريد عمده موسير از طريق تماس با شماره پشتيباني و استعلام قيمت موسير اين داروي گياهي را در بسته بندي ها متفاوت و با بالاترين کيفيت دريافت کنند

قيمت موسير

مواردي مانند کيفيت موسير رنگ طعم مرغوبيت از جمله مواردي است که در تعيين عمده موسير نقش دارد.قيمت موسير بر اساس مواردي مانند مرغوبيت موسير، طعم ،رنگ، حجم خريد محصول،تعيين ميشود.در صورت خريد عمده موسير به دليل خريد حجم بالاي محصول، قيمت تمام شده ي موسير نسبت به خريد بسته اي ان کاهش پيدا ميکند.

بسياري از عطاري ها خريد موسير را به صورت خشک شده به صورت عمده انجام ميدهند. افزايش قيمت موسير در فصل هايي که ميزان تقاضاي ان زياد است باعث شده است که از عطاري ها و مراکز خشکبار اين محصول پردرخواست را در بسته بندي هاي حجيم به صورت عمده تهيه کنند. نوع و کيفيت بسته بندي برند توليد کننده آن از ديگر عوامل مهم تعيين کننده قيمت موسير است.

خواص موسير

موسير در طب سنتي به عنوان يک گياه دارويي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و براي درمان بسياري از مشکلات سلامتي به کار مي‌رود. برخي از خواص آن عبارتند از:

  •     جلوگيري از سرطان گوارش: ترکيبات فنولي و سولفوريک موجود در موسير، مي‌توانند به عنوان ضد سرطان عمل کنند. در يک مطالعه، مصرف موسير به عنوان يک مکمل غذايي به مدت يک ماه، موجب کاهش سطح مارکرهاي التهابي و آنتي‌اکسيداني در بيماران مبتلا به سرطان روده بزرگ شد. در تحقيقات ديگري نيز نشان داده شده است که موسير مي‌تواند به عنوان يک ماده ضد سرطان در برابر سلول‌هاي سرطاني روده بزرگ عمل کند.
  •     کاهش قند خون: موسير داراي خاصيت کاهش دهنده قند خون است و به دليل اين خاصيت، مفيد براي کساني است که دچار بيماري ديابت هستند.
  •     تسکين اعصاب و درمان ميگرن: موسير داراي خواص آرامبخشي براي سيستم عصبي است و مصرف آن مي‌تواند به عنوان يک درمان براي مشکلات اعصاب و ميگرن مفيد باشد.
  •     پايين آورنده چربي خون: موسير به دليل دارا بودن فيبرهاي موجود در آن و ويتامين B، مي‌تواند به عنوان يک راه حل طبيعي براي کاهش سطح کلسترول و چربي در خون باشد.
  •     مفيد براي مشکلات قلبي و عروقي: موسير باعث کاهش فشار خون مي‌شود و مي‌تواند به عنوان يک درمان طبيعي براي مشکلات قلبي و عروقي استفاده شود.
  •     جلوگيري از انتشار باکتري‌ها: موسير داراي خواص ضد باکتري است و مي‌تواند در جلوگيري از انتشار باکتري‌ها در بدن مفيد باشد.
  •     مفيد براي استخوان‌ها: موسير داراي کلسيم است و مي‌تواند به عنوان يک راه حل طبيعي براي تقويت استخوان‌ها استفاده شود.
  •     ضدانگل: استفاده از موسير به عنوان يک ماده ضدانگل در طب سنتي رايج است.
  •     ادرار آور: مصرف موسير مي‌تواند به عنوان يک ديورتيک مفيد باشد.

ويتامين هاي موسير

گياه موسير يک گياه سبز و بومي مناطق گرمسيري است که در بسياري از کشورها کشت مي‌شود. اين گياه داراي مقادير بالايي از ويتامين ها و مواد مغذي است. برخي از ويتامين هايي که در گياه موسير وجود دارند عبارتند از:

  • ويتامين B9 (فوليک اسيد): موسير داراي مقدار قابل توجهي ويتامين B9 است که به عنوان يک نيازمندي براي رشد و تقسيم سلولي سالم، ساختن مواد ژنتيکي، حفظ سلامت قلب و مغز و پيشگيري از بيماري هاي مرتبط با جنين کاربرد دارد.
  • ويتامين C: گياه موسير داراي مقدار قابل توجهي از ويتامين C است که به عنوان يک آنتي اکسيدان موثر عمل مي‌کند و به تقويت سيستم ايمني بدن کمک مي‌کند.
  • ويتامين B6: گياه موسير حاوي مقدار بالايي از ويتامين B6 است که به عنوان يک عامل مهم در فعاليت هاي متابوليکي بدن عمل مي‌کند.
  • ويتامين E: گياه موسير داراي مقادير بالايي از ويتامين E است که به عنوان يک آنتي اکسيدان قوي عمل مي‌کند و به حفظ سلامتي پوست، مو و ناخن کمک مي‌کند.
  • ويتامين K: اين گياه داراي مقدار بالايي از ويتامين K است که در جذب کلسيم و حفظ سلامت استخوان‌ها نقش مهمي دارد.
  • ويتامين A: گياه موسير داراي مقدار معقولي ويتامين A است که به عنوان يک آنتي اکسيدان مفيد براي پوست و چشم‌ها عمل مي‌کند.
  • ويتامين D: گياه موسير حاوي ويتامين D است که در جذب کلسيم و حفظ سلامت استخوان‌ها نقش مهمي دارد.

براي استفاده از موسير به عنوان يک منبع غذايي سالم و مناسب، بهتر است که موسير را از فروشگاه هاي معتبر خريداري کنيد. مجموعه هايار به عنوان يکي از معتبرين ترين مراکز خريد و فروش موسير ، در استان اصفهان فعاليت دارد. جهت خريد عمده موسير و ساير محصولات گياهي با شماره پشتيباني تماس بگيريد.

ترکيبات موسير

موسير يک گياه علفي است که حاوي ترکيبات شيميايي مختلفي است. برخي از ترکيبات شيميايي مهم موسير عبارتند از:

  •     فيبر: موسير حاوي مقدار قابل توجهي فيبر است که مي‌تواند به بهبود گوارش و کاهش خطر بيماري‌هاي قلبي-عروقي کمک کند.
  •     فسفر: موسير حاوي فسفر است که براي سلامت استخوان و دندان، انتقال سيگنال‌هاي عصبي و انرژي لازم براي فعاليت‌هاي روزمره ضروري است.
  •     پتاسيم: موسير حاوي پتاسيم است که نقشي مهم در کنترل فشار خون و حفظ سلامت قلب دارد.
  •     سولفور: موسير حاوي سولفور است که يک عنصر معدني مهم براي سلامتي پوست و مو است.
  •     فسفاتيديل کلين: يک ترکيب شيميايي مهم در موسير است که به بهبود عملکرد مغز و کاهش خطر بيماري‌هاي مرتبط با پيري کمک مي‌کند.
  •     ترکيبات ديگري مانند ويتامين‌هاي A و E، کلسيم، آهن و روي که از ويتامين هاي ضروريي براي بدن محسوب ميشوند نيز در موسير وجود دارند.

قيمت هر کيلو موسير

موارد موثر بر قيمت کيلويي موسيرهزينه برداشت و توليد موسير، حقوق نيروي انساني شرکت عرضه کننده موسير هزينه هاي نگهداري محصول افزايش قيمت ارز و تورم است که در صورت افزايش آن قيمت کيلو موسير نيز افزايش پيدا ميکند.کيفيت و تازگي موسير، از جمله عوامل ديگر در تعيين قيمت هر کيلو موسير است.

کاهش ميزان بارندگي به دليل کم شدن ميزان عرضه ي محصول و افزايش تقاضا براي خريد موسير شکل برداشت موسير و نوع ان از عوامل موثر افزايش قيمت موسير است. موسير از مهم ترين محصولات کشاورزي است که سهم زيادي در بازارهاي خارجي به خصوص کشورهاي عربي دارد. ميزان حجم صادرات خارجي موسيردر صورت افزايش ميزان ان از باعث افزايش قيمت هر کيلو موسير نيز ميشود.

مجموعه ي هايار طب به عنوان مجموعه ي فعال فروش محصولات کشاورزي امکان خريد اينترنتي عمده موسير را با قيمت مناسب و کيفيت ارزان فراهم کرده است. براي خريد عمده موسير يا بسته اي موسير در اندازه هاي مختلف وارد قسمت فروشگاه سايت شده و سفارش خود را ثبت کنيد. همچنين ميتوانيد براي استعلام قيمت خريد عمده موسير از قسمت فروشگاه سايت، با استعلام قيمت روز موسير به صورت عمده يا گرمي از قيمت اين محصول مطلع شويد.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک





:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: